Fourth week - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Soof Bogaart - WaarBenJij.nu Fourth week - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Soof Bogaart - WaarBenJij.nu

Fourth week

Door: Soof

Blijf op de hoogte en volg Soof

14 Maart 2016 | Australië, Byron Bay

Lieve allemaal,

Allereerst excuses voor mijn planning. Wekelijks een bericht plaatsen is toch wel erg lastig. Vandaar deze keer een traktatie met jawel... het posten van drie 'ervaringsweken' achter elkaar. Enjoy:)

Lots of love,

Soof

Maandag 14 maart 2016
Vandaag hebben Emilia en ik een dagje gewerkt in de Qld Lymphoedema & Breast Oncology Physiotherapy praktijk van Dr. Robyn (gepromoveerde fysiotherapeut). Zoals ik al eerder heb verteld is het de bedoeling dat Emilia en ik een rol gaan spelen in een onderzoek van Anna, waarin onze uitkomsten worden vergeleken met uitkomsten van fysiotherapeuten en andersom. In totaal hebben wij metingen uitgevoerd bij één patiënt gezien. Hierna hebben met elkaar de procedures besproken. Wat ging goed en wat kan beter?

Dinsdag 15 maart 2016
How nice! Vandaag hebben Emilia en ik fietsen onze fietsen gekregen. Dat wordt crossen naar de TRI in plaats van wachten en reizen met de bus! Aangezien wij de fietsen lenen van Greg (broer Adrian), Rosetta en Adrian hoeven wij niets te betalen.. Weer een pluspuntje voor ons arme studentjes. Verder heb ik vandaag een rustig dagje gehad. Gewerkt op de TRI en 's avonds een hapje gegeten met Emilia, Rosetta en Adrian.

Woensdag 16 maart 2016
Vandaag heb ik thuis gewerkt aan mijn case report en wat schoolopdrachten. 's Avonds heb ik koekjes gebakken samen met Emilia en een film gekeken die wij bij een second hand shop hebben gekocht. Daarnaast heb ik weer nieuwe vrienden ontmoet... possums (ik heb een foto toegevoegd). Wat een beesten zijn dit en wat maken ze een geluid! Lijkt wel alsof er elke nacht een big wordt geslacht.. Gelukkig heb ik me earbuds ;).

Donderdag 17 maart 2016
Vandaag heb ik een studiedagje at my place met af en toe een pauze in het zonnetje.

Vrijdag 18 maart 2016
Vandaag hebben Emilia en ik weer een dagje gewerkt op de TRI. 's Avonds hebben wij een stapje gewaagd in 'The Valley' (Brisbane city) waar allemaal leuke clubs en barretjes te vinden zijn. Super leuk hoe bepaalde cocktails worden geserveerd (ouderwetse jampot met een rietje).

Zaterdag 19 maart 2016
De gastouders van Emilia hebben ons vandaag afgezet in Brisbane city. Op onze fietsjes hebben wij de stad en wat parken ontdekt, waarna wij onze weg terug hebben gevonden naar onze huissies. Van Brisbane city naar mijn huis is ongeveer 45 minuten fietsen. In plaats van de doorgaande weg gebruiken wij het voetpad. Australische automobilisten zijn niet erg oplettend als het om fietsers gaat.

Zondag 20 maart 2016
Heerlijk.. Vandaag ben ik samen met Emilia en haar gastouders afgereisd naar Byron Bay. Prachtig plaatsje wat wordt beheerd door hippies, surfers en toeristen. Wij hebben The Light House (vuurtoren) bekeken en een wandeling gemaakt. Helaas was het niet erg mooi weer.. SHOWERS:(.. Zo noemen de aussies korte maar harde regenbuien. 's Avonds hebben wij een hapje gegeten bij een Indisch vegetarisch restaurantje aan de Gold Coast. Hier kan je voor 15 dollar onbeperkt en super lekker eten.

  • 04 April 2016 - 18:42

    Alice Van Velzen:

    Héérlijk dat leventje van jou in Australië! Ik smul van je verhalen! Leuk wat je allemaal mee maakt.
    Liefs dikke knuf van oe schoonmoe! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2016

Sixth week

21 Maart 2016

Fifth week

14 Maart 2016

Fourth week

07 Maart 2016

Third week

05 Maart 2016

Second week
Soof

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 3933

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: