Sixth week - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Soof Bogaart - WaarBenJij.nu Sixth week - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Soof Bogaart - WaarBenJij.nu

Sixth week

Door: Soof

Blijf op de hoogte en volg Soof

29 Maart 2016 | Australië, Gold Coast

Dinsdag 29 maart 2016
I went to the TRI again... workaholic right?

Woensdag 30 maart 2016
Vandaag heb ik samen met Anna gewerkt in de praktijk van Robyn. Wij hebben opnieuw metingen uitgevoerd.

Donderdag 31 maart 2016
I went to the TRI again waarna ik lekker luxe een pedicure heb genomen bij een stel chinezen. Haha sorry dat ik dit vertel.. Maar het is voor mij de eerste keer dat iemand mijn voeten heeft mooi gemaakt :D.

Vrijdag 1 april
Kikker in je bil! Vandaag zijn Anna, Emilia en ik weer naar de praktijk van Robyn afgereisd voor onze metingen. Na ons werkochtendje hebben wij met z'n drieën geluncht op de kosten van Anna. Super lief!

's Avonds heeft Emilia een afspraak met een vegan friend (ontmoet via Instagram). Ik ging als 'derde wiel' en als 'bodyguard' mee. Na de ontmoeting bleek het een leuke gozer te zijn. Met z'n drieën zijn wij naar een aantal barretjes op 'The Valley' geweest waaronder een gay bar. Ik moet zeggen dat ik een uitermate gezellige en vooral interessante avond heb beleefd.

Zaterdag 2 april 2016
Na het bijkomen van 1 april zijn Emilia en ik door Adrian en Rosetta meegenomen naar een Footy wedstrijd. Dit is een typische Australische sport waarin een soort mix van rugby en voetbal wordt gespeeld door hele knappe mannen.

's Middags zijn wij naar de Gold Coast gereden, hebben wij pizza gegeten en overnacht in het appartement Greg (Adrian zijn broer). Het appartement ligt op een super locatie with ocean view.

Zondag 3 april 2016
Vandaag heb ik een dagje doorgebracht aan het strand. 's Middags zijn Emilia, Rosetta, Adrian en ik afgereisd naar een Hare Krishna tempel waar wij een ritueel hebben bijgewoond en een gratis maaltijd hebben gegeten. Grappig dat deze locatie erg populair is bij jonge backpackers (in ruil voor 5 uren werk per dag krijgen zij gratis eten en onderdak).

  • 04 April 2016 - 17:18

    Anita:

    Heerlijk om te lezen lieve schat!!
    Liefsxxxx

  • 04 April 2016 - 18:47

    Alice Van Velzen:

    Leuk hoor je zo te kunnen blijven volgen via je Blog! Ben alweer benieuwd naar je volgende....

    Hahahaha véél plezier! XXX

  • 04 April 2016 - 20:57

    Cees:

    weer een super leuk stukkie dame. Ik blijf je stalken hoor.xxx

  • 04 April 2016 - 23:07

    Anneroos:

    Suuuuper leuk dit te lezen soof!! Wat ben je toch een stoere chick he, geniet er van en k lees je volgende verhaal gau!! Xx

  • 05 April 2016 - 12:42

    Sandra:

    Weer super leuk om te lezen ! heb weer genoten van je verhalen !
    Liefs van ons !

  • 06 April 2016 - 15:40

    Opa En Oma Bogaart.:

    sophie we volgen je berichten uit australie op de computer.
    volgens je mails maak je het gelukkig goed.
    we wensen je het aller beste.
    uit gouda.

  • 06 April 2016 - 19:19

    Ad:

    Hoi Fie, blijven schrijven he. Je ziet dat je gevolgd wordt en zo krijgen we een leuke impressie van wat je allemaal doet en meemaakt. Vlgs. mij is dit slechts een tipje van Brisbane en je leventje daar, fijn dat het allemaal zo goed gaat. Vasthouden zo, dikke knuffel en doorgaan zo.

  • 11 April 2016 - 14:57

    Ilse:

    Leuk Sophie, wat schrijf je leuk. Je eerste reis naar de andere kant van de wereld en wat heb je het naar je zin! Heel fijn om te lezen. Ik wens je ontzettend veel plezier. Dit zijn ervaringen die je nooit meer vergeet. Geniet ervan! Enne zijn die mannen echt zo knap??!!!???!! Kus uit Limburg!

  • 24 April 2016 - 09:34

    Laura:

    Zo Fietje ik heb alle blogs maar even gauw teruggelezen! (Gelukkig was ik al op de hoogte van een aantal avonturen! ;)).
    Hartstikke leuk om te lezen wat je allemaal doet en hoe je het ervaart.
    Ook fijn dat je minor goed verloopt. Ja ook dat is important....
    Spreek je gauw! Dikke knuff van Lau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gold Coast

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2016

Sixth week

21 Maart 2016

Fifth week

14 Maart 2016

Fourth week

07 Maart 2016

Third week

05 Maart 2016

Second week
Soof

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1077
Totaal aantal bezoekers 3926

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: